piątek, 2 sierpnia 2013

2ga Vce MISS VIRTUAL POLAND zaprasza

Dokładnie TAK !  Magda Silverweb  oraz klub LESNICZÓWKA mocno wspierający PR eventu Miss Virtual Poland 2013 - serdecznie zaprasza na imprezę w najbliższą sobotę 03.08.2013r -  będą nagrody, będzie i MISS  !

Przyjdźcie - serdecznie zapraszamy :)




Miss Virtual Poland 2013 Relacja z FINAŁU !

W niedziele 27.07.2013 r odbył się Finał wyborów Miss Virtual Poland.

W otulonym  górskim widokiem lodowym  pałacu, na przybyszy z całego second life PL oczekiwały kandydatki do korony najpiękniejszej!.

Goście,już od godziny 19.00, licznie przybywali limuzynami , ale również kilkunastu wylądowało w pięknych powietrznych balonach, dodając scenerii bajkowego uroku.

Oczywiście na każdego gościa czekał cieplutki fotel :)

Dostosowując się do potrzeb, oraz komfort gości, tablice będące pokłonem w stronę sponsorów i współtwórców - zostały wyniesione wysoko w powietrze :)

Dzyń dzyń, sople z lodowego pałacu rozdzwoniły się, ogłaszając wszystkim, że imprezę czas zacząć. Dziewczyny pełne obaw, naładowane po sam czubek głowy stresem, niecierpliwie stukały szklanymi pantofelkami o lodową powłokę sceny, dając do zrozumienia, że to już pora! :)

Pierwsze wypowiedziane słowa, lekko zmieszanych i zawstydzonych konferansjerów  - Jantarki Balczo oraz DJ Boczo - chyba zaczęły rozładowywać napięcie.

Wyjście pierwsze. Kandydatki w strojach casual - dziewczyny zaprezentowały siebie na co dzień, pokazały nam jak kreują swojego awatara, jak czują się ze swoją pixelową skórą. Wyglądały doprawdy przepięknie, bo takimi jakimi widzimy ich każdego dnia.

Chwila niepewności, kilka lagów i pierwszy układ - przepłynął niczym taniec łabędzi, ale...przecież to nie koniec.

Nadeszła kolej  prezentacji osobowości. Ta część podzielona została na 2 części - każda po 5 finalistek/ 2 piątka dziewczyn prezentowała się po pokazie bielizny/ natomiast inwencja twórcza dziewczyn była całkowicie dowolna. Zależało nam na podkreśleniu tego kim są w SL, czym się zajmują, jakimi są osobami oraz to jakie mają pasje.  Każda z nich mogła opowiedzieć o sobie, zatańczyć, zaprezentować swoje dzieła , czy zarecytować poemat lub wiersz.

Dziewczyny rozpoczęły odważnie,  szczerze  opowiadając o sobie, swoimi  przemyśleniami, czy chociażby podzieleniem się z zebranymi sentencjami, które prowadzą ich przez życie - "Nikt nie żyje po to aby umrzeć, zrób coś ze swoim życiem zanim inni zrobią to za Ciebie" - tak zwykł mówić dziadek Zanety Bianco i tym Ona kieruje się w "każdym życiu".

Z całą pewnością również  oszołomiła - Wera Lorefield - piękną recytacja wierszyków Brzechwy - Wera wielkie brawo! za umiejętności aktorskie . Ciekawa była również prezentacja prac plastycznych xnevex oraz pokaz pasji przygotowanych przez Klarę [ materiały dostępne do wglądu tutaj].

Wielki pokłon w stronę dziewczyn za  prezentacje  pełne szczerości, zaangażowania i chęci przedstawienia siebie z jak najlepszej strony. Udało się, byłyście sobą !.

Kolejnym elementem eventu była prezentacja finalistek  w sensualnej bieliźnie, która podkreśliła buduarową fantazję naszych Pań. Oczywiście ten element, miał przede wszystkim podkreślić zmysłowość i piękno dziewczyn, ale z całą pewnością wzbudził najwięcej emocji - 10 pięknych długonogich awatarów niejednemu panu podniósł znacząco ciśnienie :).

Ostatnim elementem pierwszej części finału była prezentacja haute couture. Jak sama nazwa wskazuje pozwoliliśmy kandydatkom na bycie mega oryginalną z dużą nutą luksusu. Wszystkie dziewczyny wyglądały niesamowicie - kreacje zapierały dech w piersiach.

Po pokazie strojów "od kutur", nastąpił najtrudniejszy moment dla ukrytego - tajnego jury - aby wyłonić 5 finalistek !

Podczas gdy jury dyskutowało i rwało włosy z głowy nad wyborem, które z 10 dziewczyn powinny znaleźć sie w finałowej piątce  - DJ Nadi - zabawiała publiczność disco pop-rockowymi kawałkami,. Przyznam szczerze, że wracając na scenę, zastaliśmy na niej rozbawionych tańczących ludzi :) co niewątpliwie było miłym i zabawnym widokiem.

Wszystkie dziewczyny były piękne i kreatywne, wszystkie prezentowały niesamowitą osobowość, ale jako jury, musieliśmy dokonać wyboru, dlatego nasz wybór poprzedzony był oceną kandydatek w 4 kategoriach: wygląd avatara, styl, kreatywność, osobowość.

Zadecydowaliśmy. Do finału przeszła 5 dziewczyn:

Anielica Andel
Carmen Hoyes
Magdalena Silverweb
Zaneta Bianco
xnevex

W drugiej części wyborów postawiliśmy na dodatkowe pytania do finalistek.

Niestety nie zawsze jest bajkowo i cudowanie, ponieważ w międzyczasie, okazało się, że dwie z dziewczyn nie są w pełni dyspozycyjne - ale i tak  scyzoryk na bezludnej wyspie mnie ujął:),  to jednak nie było zbyt wielu szans, na wspólną celebrację ewentualnych nominacji.

Od siebie dodam, że łopata Żanety oraz brak marzeń Carmen, po prostu mnie urzekły, a jak się później okazało, pokój na świecie to temat wywołujący wojny ;)

Nastąpił najtrudniejszy z najtrudniejszych moment - musieliśmy podjąć decyzję.

Dzika awantura przeplatana wychodzeniem i wchodzeniem z trzaskiem drzwi,  poszczególnych członków jury, świadczyła o wielkich emocjach i szczerości osądów.

Łatwo nie było, ale dokonaliśmy wyboru.

Jestem pewna, że postawione przez nas wybory były w 100% słuszne i prawdziwe, ponieważ okazały się zgodne nie tylko z sumieniem jury, ale również publiczności.

Hurra!

Rozentuzjazmowani, zmęczeni bijatyką - przybyliśmy do lodowego zamku, by przy werblach oraz brzęczących soplach lodu ogłosić:

Miss Virtual Poland 2013 & Miss Publiczności -  Zaneta Bianco



Vce Miss Virtual Poland 2013 - Carmen Hoyes


2-ga Vce Miss Virtual Poland - Magdalena Silverweb



Gratulacje dla wszystkich dziewczyn ! byłyście cudowne !

Wszyscy się dobrze bawiliśmy, impreza zakończyła się ok 1.00 w nocy po długiej dyskusji i wspólnych podziękowaniach.
 I Ja tam byłam, słodkie piwo piłam, na voice się udzielałam i korony wręczałam !

Poniżej foto relacja :)





piątek, 26 lipca 2013

Wybory Miss Virtual Poland 2013 - FINAL

Serdecznie zapraszam w nowe miejsce - bez lagów /mam nadzieję/ i meshy - o godzinie 20.00 LIMUZYNA

harmonogram imprezy:

przywitanie przybyłych gości, sponsorów oraz współtwórców

prezentacja stroju pierwszego - casual - dziewczyny pokażą Wam swój codzienny strój,

- prezentacja talentów/osobowości kandydatek - pierwsza piątka - kazda z dziewczyn przedstawi swoje pasje, talenty lub opowie o sobie, aby przybliżyć Wam to kim są na co dzień i od święta.

prezentacja stroju drugiego - sensualna bielizna - dziewczyny zaprezentują swoje wdzięki w pięknej zmysłowej bieliźnie.

- kontynuacja prezentacji talentów i osobowości

prezentacja stroju trzeciego - heute couture, stroje balowe - aby podkreślić indywidualność i urodę każdej z dziewczyn

30 minutowa przerwa na obrady JURY - DJ Nadia umili czas zebranym gościom

przedstawienie wyników - wybór 5 dziewczyn do finału

konferansjerzy w imieniu JURY zadają po 3 pytania do każdej z wybranych kandydatek

30 minutowa przerwa na obrady JURY - DJ Nadia umili czas zebranym gościom

wybór MISS PUBLICZNOŚCI oraz WYBÓR 2-giej Vice MISS, V-ce MISS i MISS Virtual POLAND 2013

KORONACJA

zakończenie imprezy - dla chętnych i wytrwałych - impreza z MISS :)


poniedziałek, 22 lipca 2013

Dziewczyny w FINALE

W dniu wczorajszym, po zawziętej bitwie skrytych  JUROROW wyłoniona została finałowa 10 dziewczyn.

Wszystkim GRATULUJEMY !


Syntia Sahara

Magdalena Silverweb

Carmen Hoyes

PawiePioro Resident

Wera Lorefield

Altanka Rage

Klara Restless

Zaneta Bianco

Xnevex

Anielica Andel




sobota, 20 lipca 2013

Półfinał wyborów - 21.07 g 19.00

JUŻ DZISIAJ !

 PÓŁFINAŁ wyborów MISS VIRTUAL POLAND 2013 !

Ze względu na lagi - BARDZO proszę o zakładanie nisko primowych ubrań i koniecznie bez skryptów - z góry bardzo dziękuję :)


LIMUZYNA


piątek, 19 lipca 2013

GLOSOWANIE NA KANDYDATKI

W związku z pojawiającymi się głosami o nieuczciwości polskiego społeczeństwa - jako Organizator eventu, podjęłam decyzje o zmianie formy głosowania na każdym z etapów wyborów.

W dniu jutrzejszym o wyborze kandydatek do finałowej grupy zadecyduje JURY.

aby uniknąć pomówień o kumoterstwo, przekupstwo, działanie na niekorzyść uczestniczek -  osoby zasiadające w jury bedą miały utworzone nowe konto w SL.

Liczę że taka forma usatysfakcjonuje Wszystkich :)

Oczywiście tablice i ankieta  w dalszym ciągu pozostają dostępne i można na nie głosować ale, głosy z nich będą kwalifikować dziewczyny na tak zwaną "dziką kartę ".


Glosowanie aktywne bedzie do 21.07 do  zamkniecia podczas GALI w SL

Kliknij w poniższy link i oddaj swoj glos online

NATOMIAST 
W SL glosujesz tutaj 

ps. tylko 1 glos na 1 kandydatke.


NABOR KANDYDATEK ZAMKNIETY

na stonie KANDYDATEK znajdziecie 
ostateczna i zamknieta